zondag 27 januari 2013

Beluisterd : dit is Belgisch...

Dames eerst....En het was lang geleden dat een cd mij van bij de eerste noten/woorden bij de keel greep - "Ik doe heel erg mijn best om mijn leven leuk te vinden". Ellen Schoenaerts en haar kwartet : waanzinnig goede "Feiten" !
En over de volgende dame schreef ik hier al een paar keer.... Ze kwam trouwens jaren geleden al een concert spelen voor de bibliotheek. Sophie Cavez (diatonische accordeon) en Baltazar Montanaro (viool) spelen weldra in Dranouter - een voorsmaakje op hun cd ! (Of maakte ik hier al eens reclame voor ?)

Nog iemand die in deze blog vroeger al een plaatsje kreeg : Philip Catherine. Zijn meest recente cd "Côté Jardin" verdient alle aandacht : herkenbaar maar telkens weer fris/nieuw; een kransje top-muzikanten; zijn dochter aan het woord; swingend en zingend; subliem.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen