woensdag 12 december 2012

Beluisterd : 4 vrouwen !!

Ik had eigenlijk willen schrijven : oude wijven (als pendant op de oude venten van een tijdje geleden)...maar ja, dat kan hier en daar wel voor wat wrevel zorgen en verder zijn ze nu ook weer niet zo erg oud. En ik heb hier al een paar keer over oud worden - of zich plots oud voelen -geschreven. Neem nu de Top Wijftig 2012 - dat is toch even schrikken. De eerste vrouw op die lijst waar ik wakker bij word staat op de 8ste plaats : Janis Joplin. Maar goed - dat zal dan inderdaad met mijn leeftijd te maken hebben.
Laat ik dan maar wat reclame maken voor 4 vrouwen die de tand des tijds meer dan behoorlijk doorstaan - en allemaal een knappe tot schitterende cd hebben afgeleverd. Smaken verschillen natuurlijk.
Alanis Morissette

Sinéad O'Connor



Tori Amos


Patti Smith



Geen opmerkingen:

Een reactie posten