dinsdag 20 september 2011

Beluisterd : een kwartetje cd's

Vroeger was niet alles beter. Maar misschien toch wel de lp-hoezen...meer ruimte voor creativiteit dan bij cd's. Of is ook dat maar nostalgische schijn ? Ik pikte onlangs vier cd's uit het nieuwe aanbod - gewoon op basis van de hoesjes. En verder had ik geen flauw idee van wat ik in huis haalde - die groepen ken ik in de verste verte niet (en soms is het gewoon mijn geheugen dat versleten raakt want Yuko kende ik van hun vorige cd). Een berekende gok dus.
Yuko : Belgisch - dansmuziek ? jawel dansmuziek, maar ook fijne "fluisterpop"

Wu Lyf : rusteloze trip, fascinerende zoektocht - in een kerk opgenomen
Esmerine : incarnatie van Silver Mt. Zion - kamermuziekrock - opgedragen aan Lhasa
The Middle East : verzameling instant classic songs uit Australië

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen